torsdag 2 juli 2009

ULLARED

På tisdag ska jag, min mor, lillasyster och hennes pojkvän till Ullared.
Moder har fått låna en husbil som vi ska åka med, det ska bli så roligt att få umgås på bortaplan.
Sist vi gjorde det var när vi åkte till Danmark för 11 år sedan.
Vi sover över så att vi kan ränna lite även dagen efter. Kan riktigt se det framför mig hur mamma sitter och koncentrerar på körningen, hon har aldrig kört husbil innan. Hahahahaha.

Fick idag av en kollega böcker som är bra att ha när man pluggar, där sparade jag några slantar, Tack Eva.
Ikväll blir det inte många knop, chefen ringde precis när jag satte foten innanför dörren och ville jag skulle jobba imorgon dag också, man kan ju inte tacka nej till det i dessa tider men min fredag med att bada med barnen får bli till lördag istället.

Nu en kopp kaffe och sen slänga fötterna i soffan och softa lite medans det är lugnt :)

Ha en trevlig kväll allihop, Kram Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar