fredag 24 juli 2009

GRATTIS SANNA PÅ DIN 13ÅRSDAG

Tog med mig lilltösen och åkte till vårat gamla ställe på Tegen för att hälsa på och för att gå ut i skogen och plocka svamp men det blev inte mer än nån liter. Passade även på att hälsa på min mormor och morfar, kolla till pappas grav och hälsa på vänner man inte träffar så ofta längre. Stina son Glenn har skaffat sig en Cadillac 68 som var hur fräsch som helst, för min del blir det en Impala den dagen som man vinner storkovan hihihi




Detta är min lilla Sanna som bli tonåring idag, herregud så fort tiden går.
Ha en trevlig födelsedag gumman, kram mamma, Håkan, Rebecka och Frida.
Idag blir det inte så mycket gjort, dom stora töserna åkte till Uddevalla med 09.10 bussen för att ta en tur på Fjordfestivalen, Frida har sovit hos mormor där kusin vitamin är så jag ska hämta henne sedan. Ieftermiddag blir det fläskfile i ugn och tårta efter det.
Nu ska det bli en kopp kaffe och sen sätta igång en maskin tvätt och städa lite inför helgen.
Ha en trevlig fredag allihop.
Kramizar Jenny











1 kommentar:

  1. Gratta dotter på 13 årsdagen.Vad gott grillad fläskfile och tårta.Ha en underbar dag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera