torsdag 30 juli 2009

EN DAG MED LOPPISAR

Idag åkte jag med min mor till Lottas lada för att kika lite men där fanns inget som passade mig men lite godis till barnen blev det. Sen åkte vi vidare till 2 Fröknar och därifrån går man ALDRIG tomhänt. En tesil och en redskapsburk

En mindre burk som jag ska ha som blommkruka på köksbordet


En besticklåda fick denna bli
Sen gick turen till Munkedal där vi gick in på Gilles antik och loppis och herre min ge vilka skåp och grejer dom har. Där fick jag köpt mig en trasmatta och några tallrikar, kommer senare med bilder på det.
På vägen hem stannade vi även till på Hoppets loppis och där köpte jag tallrikar 24 delar,plåtlampa till lilla köksfönstret, 5st kuddfodral till soffan, struvjärn, 10 pepparkaksformar och lite annat smått.
När vi ändå var i närheten av Jimmys blommor så blev det en sväng dit med, köpte där 4 jättefina orchideer, 2 jättestora mårbackor, 2 mindre mårbackor och en ute lyckta men dom bilderna kommer senare under kvällen.
Väl hemma så for familjen till affären för att handla mat och nu när jag äntligen är hemma ska jag börja städa och dona men först en mugg kaffe och ett syndarbloss.
Ha en fortsatt bra kväll
Kramizar Jenny







1 kommentar:

  1. Hej i regnet , Jimmys har mycket bra priser på sina blommor o grejer tycker jag brukar alltid köpa mina blommor där .Ha en fin helg Kramisar/STINA

    SvaraRadera