fredag 3 juli 2009

FULL FART

Vilken energi jag åkt på, har nu storstädat hela mellan plan i både skåp och lådor, skurat allt från golv till tak.
Kommer nog att somna sååå gott sedan när det är dags att sätta ner rumpan i soffan :))

jag och Sanna ska laga till lite fläskfile och pomes strips om en liten stund, man får passa på att umgås lite med dom var för sig emellanåt.

Nu har stora dottern ändrar sig, hon kom även in på omvårdnadslinjen så hon vill gå den istället för hotel/resturang.
Man får stötta henne i sina beslut, Rebecka tyckte att det kan vara roligt att plugga ihop med sin mamma när vi har läxor.
Hon vill hjälpa struliga barn när hon är klar med utbildningen. Hon är ju själv strulig så hon har ju erfarenheten.

Jag själv vill ha en fot inom kriminalvården eller något behandlingshem, har velat jobba med det i många år så snart kanske det slår in för mig.

Näää, nu dags att laga maten annars blir det aldrig gjort.
Ha en trevlig fredag.
kram jenny

1 kommentar:

  1. Kan du inte skicka lite energi till mig ;-)

    Det där med omvårdnadsprogrammet låter bar!

    Kram Maud

    SvaraRadera