fredag 10 juli 2009

ETT MORGONRYCK

Imorse när jag vaknade fick jag ett ryck och åkte in till frissan och klippte mig.
Jag hade ett kort på kameran med en bild på hur jag ville ha det men när jag skulle visa det funkade inte kameran, så det var nog inte menat att jag skulle bli kortklippt denna gång.
Det fick bli lite rockigt och uppklippt i stället.

Lovade att lägga upp bilder på det jag köpt men batterierna till kameran håller på att laddas, jag får se hur trött jag är när jag kommer hem efter jobbet ikväll annars lägger jag upp dom i morgon eftermiddag.

Nu ska jag slänga in en tvätt och sen iväg för at hämta dom stora töserna, dom har vart hos sin faster i Göteborg några dagar.

Ha det gott mina vänner
Kramiz Jenny

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt när grejer inte funkar.Men vad bra att du fick bli klippt.Ha en mysig fredag kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Sorry,såginte att du klippt dig,såg ut som vanligt hihi.Ha en bra kväll.kramis Mam

    SvaraRadera