måndag 1 juni 2009

GOD MORGON

Ännu en strålande dag i sikte. Idag blir det en utedag i trädgården, vet bara inte i vilken ände jag ska börja.

Började morgonen med att ringa samtal till chefen för kortids, hon ska ha nätter i sommar som ingen vill ha. Men som passar mig perfekt, hon skulle börjat 08 men inte kommit än.

Igår var vi och firade morsdag hos min mor med blåbärspaj och vaniljsås, det är så ljuvligt gott.
Tack mammsen för den jättegoda tårtan du hade gjort i fredags när Daniel fyllde år, hur gott som helst :)

När vi kom hem ringde svärfar och frågade om han fick komma ut och hälsa på några dagar så då var det bara till att åka och hämta honom.

Nä, nu ska jag väcka Rebecka igen, hon har ju praktik 2 dagar i veckan och börjar 10. Hon bad mig väcka henne 07 och sen dess har jag väckt henne minst 10 gr utan att hon kommit sig upp.
Sen en mugg kaffe ,ringa chefen och ut i trädgården.

Ha en underbar dag allihop.

Kramiz Jenny

1 kommentar:

  1. Hej sves,tack för paj och fin blomma.Så bra med svärfar hemma,då behöver ni inte laga maten själva nu!! FUSK.Och han sköter säkert trädgården också,kan jag tro.Ha en bra dag och hälsa "svärfar".Kramisar Mamma

    SvaraRadera