torsdag 4 juni 2009

EN ROMAN

Vaknade runt 04.30 idag med, försökte somna om men det var lönlöst så det var bara till att stiga upp och göra sig lite kaffe.
Satte mig och skrev lite om min dotter Rebecka om alla hennes bravader och grejer, herregud jag skrev knappt en timme och det blev som en hel roman och jag är inte ens färdig.
Tänkte göra det so en liten bok till henne som hon ska få när hon blir vuxen så hon kan läsa ALLT som hon gjort.
Löjligt kanske men jag ser det som lite terapi för min egen skull att kunna skriva av mig lite.

Idag blir det lugna gatan här, ska tvätta lite och sen ska jag på kvartsamtal med Sanna 14.30.

Nu måste jag gå upp och försöka få liv i barnen, morgontrötta.

Ha en bra dag
Jenny

2 kommentarer:

  1. Verkar som du har mycket att stå i.Hoppas utvecklingssamtallet går bra.Ha en bra dag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Ne inte nu... Kanske till sommaren, vem vet!!
    Detta handlar om mig själv :)
    Du får lurar en stund till hehe.
    Kram suss

    SvaraRadera