onsdag 6 maj 2009

Äntligen har den nya tidningen Misstänkt kommit.
Nu har jag iallafall nåt bra att läsa inatt på jobbet.




Försöker lära Ceasar att åka med i bilen, men pga att han blir så glad
så skäller han hela tiden tills man kommer dit man ska, nåväl idag gick
det hyffsat bra men när vi väl kom hem totalvägrade han gå ur bilen så
nu har han legat där sen 12 tiden:)



Fick iallafall handlat mig några rosor till trappen.
Kikade runt lite på Göfab innan jag åkte hem och
fick köpt en liten present till mamma för att hon är
världens goaste mamma.




Ska försöka få hunden ur bilen och sen ner och slänga i en tvätt i maskinen.
Men först en mugg kaffe i solen:)
Ha en fortsatt trevlig dag allihop.
PS! Glöm inte av loppisen i morgon mamma.
Kram Jenny

4 kommentarer:

  1. Tack än en gång för "verktygen".Självklart glömmer jag inte loppisen i morgon,kommer vid ettsnåret.Kramisar Mamma

    SvaraRadera
  2. Vad snygga rosor.Vilken gullig hund som ligger kvar i bilen gulligt.Jag tvärbromsar när min hund skäller.Så han har fattat vem det är som är boss.Ha en skön kväll ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Ja, riktig syskonkärlek. Men det är gott dom har nytta av varann. Här lunkar livet på, är hemma ock skrotar runt. Men längtar efter sommaren, händer mycket kul då... Hälsa Håkan och fam från mig! Och gulla med vovven också, räserråttan ;)
    Kram suss

    SvaraRadera