onsdag 25 mars 2009

Våffeldag

Efter mitt nattpass så åkte jag direkt och handlade, det är så skönt när man fått det gjort direkt på morgonen.
I eftermiddag ska familjen åka till Anna och grilla korv ute med alla barnen.
Så det får bli våfflor till kvällsmat idag, mums mums.
Ska ta mig en kopp kaffe nu och sen passa på att städa lite nu så är den biten gjord.
Fick kollat med en granne vad det är för häck vi har på framsidan och det är vad jag trodde, syreener i massor. Så mamma,om du läser detta så vet du var du ska plocka syrener någonstanns:-)

Kramar Jenny

2 kommentarer:

  1. Kommer som ett skott=)
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Kul med lite musik lalalalaaa. Idag är jag i mitt sinnes fulla bruk igen :D

    Ha en bra dag gumsan! Kram från suss och hulliganerna

    SvaraRadera