torsdag 12 februari 2009

God morgon


Hur gulligt är inte det här? Cesar passar på att vila ut i mattes o husses säng efter att ha varit ute i snön och lekt. Cesar är en blandras hund på snart 8 år, men det kan man inte tro för han beter sig fortfarande som en valp.
Vaknade 03:30 av att dottern R pratade i telefon med en kompis. Jag trodde inte det var sant, herregud det är ju skola om några timmar. Till svar får jag "vi är inte trötta".
Vad är det med dagens ungdomar, antingen sitter dom vid datorn eller smsar på telefonen.
Sånt fanns ju inte när jag var i tonåren, då fick man vänta tills man kom till skolan.
Jaja,uppe är jag i allafall och R har bestämt sig för att sova tills det dags att gå upp och här är jag nu vid min blogg och dricker kaffe:)
Återkommer senare under dagen.
Kram

3 kommentarer:

  1. ja du, d va bättre förr! å cesar lär man alltid betrackta som en valp.

    SvaraRadera
  2. Undrar om husse sover lika gott som Cesar gör vid den tiden på morgonen!Skulle väl tro det,ja........ mam

    SvaraRadera
  3. Hehe, min hund blir 12 år i Maj och beter sig fortfarande som valp. Haha

    SvaraRadera